Aptarnaujančio personalo iškvietimo sistema veikia bevieliu ryšiu. Klientas norėdamas iškviesti aptarnaujantį personalą paspaudžia skambučio mygtuką, bevieliu ryšiu signalas perduodamas ir atvaizduojamas stotelėje. Priklausomai nuo sistemos konfigūracijos, stotelė gali parodyti iškvietimą ekrane arba papildomai perduoti pranešimą tiesiai darbuotojui turinčiam pranešimų gaviklį.
Sistema gali būti nesunkiai pritaikoma daugelyje sričių:
- Viešojo maitinimo įstaigose. Sistema gali būti naudojama restoranuose, kur yra tyli ir rami atmosfera, taip pat triukšminguose baruose ir kavinėse, kur yra svarbus kokybiškas ir greitas aptarnavimas.
- Bibliotekose, knygynuose, automobilių parkavimo vietose, prekybos centruose. Klientas susidūręs su sunkumais gali nesunkiai išsikvieti aptarnaujantį personalą tik vienu mygtuko paspaudimu.
- Gamyklose, sandėliuose.
- Slaugos namuose, klinikose. Sistema suteikia pacientui nesunkiai išsikviesti seselę ar jį prižiūrintį personalą.
Kaip tai veikia?
Sistemą sudaro trys dalys:
1. Iškvietimo mygtukas, kuris gali būti su vienu arba trimis klavišais. Mygtuko veikimo atstumas priklausomai nuo aplinkos gali būti iki 200m. Jis yra maitinamas 12V 23A baterija, kuri tarnauja iki 1 metų laiko, jeigu per dieną yra ne daugiau nei 30 paspaudimų, vėliau baterija yra nesunkiai pakeičiama.
2. Stotelė (imtuvas-siūstuvas), kuri parodo iškvietimo mygtuko numerį ir perduoda jo siganalą į pranešimų gaviklį, kurį su savimi nešiojasi darbuotojas. Mygtukai yra registruojami į konkrečią stotelę, kuri talpina iki 1000 vnt. iškvietimo mygtukų pavadinimų. Iškvietimo mygtuko pavadinimui galima priskirti trijų simbolių (skaičių ir raidžių) kombinaciją. Stotelė maitinasi iš elektros lizdo per 12V maitinimo blokelį.
.
3. Pranešimų gaviklis. Jis atvaizduoja ir praneša darbuotojui apie iškvietimą. Pranešimų gaviklis atmintyje saugo 15 paskutinių iškvietimų ir jų laiką, kuriuos galima vėliau peržiūrėti.